̶̶B̶̶e̶̶s̶̶t̶̶ ̶̶ ̶̶O̶̶f̶̶ ̶̶ ̶̶A̶̶n̶̶d̶̶r̶̶o̶̶i̶̶d̶̶

The Best Blog For Android And Hack

رفع ریپورت تلگرام

جمعه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۵:۳۷ ب.ظ
ریپورت تلگرام چیست؟
تلگرام یک برنامه پیام رسانی ایمن است که برای حریم خصوصی و امنیت کاربرانش بسیار اهمیت قائل است. همین امر سبب شده که امکاناتی نظیر بلاک کردن و همچنین ریپورت کردن ، برای دور کردن افراد مزاحم در این برنامه وجود داشته باشد. هنگامی که ریپورت می شوید، شما بعنوان یک فرد مزاحم شناخته شده و برای مدتی امکان فرستادن پیام به دیگران از شما گرفته خواهد شد. مشکل ریپورت تلگرام ، به سادگی رفع نمی گردد اما راه هایی وجود دارد که می توان از ریپورت خارج شد. برخی از این راه ها استاندارد خود تلگرام می باشد و برخی دیگر روش هایی است که با استفاده از باگ های تلگرام می توان آن را دور زد.
 
خارج شدن از ریپورت تلگرام با استفاده از ربات
ساده ترین راه برای حل مشکل ریپورت در تلگرام استفاده از ربات spambot@ می باشد که توسط خود تیم طراحی کننده تلگرام، برای رفع ریپورت تلگرام ، ساخته شده است. برای این منظور کافیست روی آیدی ربات کلیک کنید و یا آن را در نوار جستجوی نرم افزار تلگرام سرچ کنید.
 
پس از وارد شدن به صفحه چت ربات ابتدا روی گزینه Start کلیک کنید. پس از انجام این کار اگر از آخرین آپدیت تلگرام استفاده نمایید تمامی دستورات بصورت فارسی برایتان نمایش داده خواهد شد و خیلی راحت خواهید توانست در طی 24 ساعت، از ریپورت تلگرام خارج شوید.
 
س از کلیک روی گزینه Start پیغامی به شما نمایش داده خواهد شد که چند گزینه برای انتخاب در آن دارید. در این جا روی گزینه This is a mistake (اشتباهی رخ داده است) کلیک نمایید. برای مشخص شدن مدت زمان ریپورت بودن ، روی گزینه I wrong, please release me کلیک نمایید.
 
در مرحله بعد پیغامی مبنی بر اینکه برای خارج شدن از ریپورت باید با تیم پشتیبانی تلگرام تماس حاصل کنید، برایتان به نمایش در خواهد آمد. در اینجا روی گزینه Yes کلیک کنید.
 
پس از انجام این مرحله، پیغامی برای شما به نمایش در خواهد آمد که در آن از شما سوالی مبنی بر اینکه آیا برای کسی مزاحمت ایجاد نموده اید یا خیر ، پرسیده شده است. در این قسمت روی گزینه No, Never did that کلیک نمایید.

حال تلگرام از شما می خواهد متنی برایش ارسال کنید که در آن خارج شدن از ریپورت تلگرام را خواستار باشید. متنی مانند متن زیر نوشته و برای همان ربات ارسال نمایید.

Hi , Dear Telegram Support
I was wrongly reported for spamming, please release me
Thanks a lot

پس از ارسال این متن، پیامی برای شما ارسال خواهد شد که در آن گفته شده رفع ریپورت شما در حال بررسی بوده و به زودی نتیجه برایتان ارسال خواهد شد.

معمولا طی 24 ساعت پس از انجام مراحل، ریپورت تلگرام رفع می گردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی